Koszyk
 

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Do kasy

Kategorie

 

INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW I KONTRAHENTÓW Administratorem danych jest TDI Roman Kołodziejczyk , ul. Jaśminowa 3 , 32-340 Wolbrom. Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych z dnia 27.04.2016 r.) w celu zawarcia i wykonania umowy (zamówienia)oraz czynności poprzedzających przystąpienie do realizacji umowy (zamówienia) przez okres jej trwania, a po zakończeniu jej trwania na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO, w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze przez czas zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Administratorowi i w stosunku do niego. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione przepisami prawa takie jak Urząd Skarbowy, organy egzekucyjne, Sądy, Krajowy Rejestr Sądowy, firmy świadczące usługi kurierskie, a także podmioty i firmy informatyczne współpracujące z Administratorem. Przysługuje Państwu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości zawarcia umowy (wykonania zamówienia).

 

Regulamin

1. Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep internetowy Fanclub24.pl,  którego właścicielem jest firma TDI  z siedzibą w Wolbromiu 32-340, przy ul. Jaśminowa 3, NIP 677-120-96-52   .

2. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową sklepu Fanclub24.pl , 24 godziny na dobę , 7dni w tygodniu. Warunkiem realizacji zamówienia jest jego potwierdzenie przez sklep internetowy Fanclub24.pl   dokonane e- mailem z informacją o przyjęciu zamówienia oraz potwierdzenie zamówienia przez Klienta , poprzez kliknięcie na wskazany link w otrzymanej wiadomości ( e -mail ) ze sklepu internetowego Fanclub24.pl W przypadku braku takiego potwierdzenia sklep internetowy   Fanclub24.pl zastrzega sobie prawo do nie wysyłania towaru.

3. Realizacja zamówienia jest także uzależniona od realizacji płatności:

- przelew bankowy  – realizacja po zaksięgowaniu środków

- za pobraniem – po potwierdzeniu złożenia zamówienia

4. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto ( z podatkiem VAT) i  wyrażone są w PLN. Informacje o podanych cenach,  obowiązują w chwili składania zamówienia do czasu jego realizacji i w tym czasie nie ulegną zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen, przeprowadzania akcji promocyjnych i kończenia ich w dowolnym momencie. Cena wyświetlana przy tytule nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy zostanie dołączony do wartości zakupionego towaru. Zatem na ostateczny koszt zamówienia składają się cena towaru i cena przesyłki.

5. Sklep internetowy „Fanclub24.pl „ dokłada wszelkiej staranności, aby oferta jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów przy aktualizacjach (cen, konfiguracji, czy parametrów technicznych) informacje zawarte na naszych stronach nie mogą być jednak (o ile nie zaznaczono inaczej) traktowane jako oferta handlowa  w świetle wymogów Kodeksu Cywilnego .

6.   Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością ich otrzymywania do momentu wyczerpania zapasów w magazynie. O braku w magazynie jakiegokolwiek zamówionego produktu powiadamiamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

7. Standardowy czas realizacji zamówienia za pośrednictwem firmy kurierskiej to 1 do 2 dniroboczych   (liczone od  momentu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem, kartą kredytową lub od momentu potwierdzenia zamówienia - płatność przy odbiorze) . Sklep internetowy Fanclub24.pl zastrzega sobie możliwość czasowego braku określonego towaru, co może wydłużyć okres realizacji zamówienia.  W przypadku braku zamówionego produktu Klient jest informowany o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

8. Sklep Internetowy  Fanclub24.pl oferuje formy płatności:

a) przelewem - przesyłka zostanie wysłana po wpływie pieniędzy na rachunek bankowy Sklepu Internetowego Fanclub24.pl   (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu).

Dane konta Bankowego :

ING Bank Śląski : 02 1050 1618 1000 0090 6309 2812 

Odbiorca :

  TDI Roman Kołodziejczyk

  ul. Jaśminowa 3,    

  32-340 Wolbrom , Małopolska


b) za pobraniem - za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym . Klient może również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską, płacąc kurierowi przy odbiorze paczki.

  9.  Klient otrzymuje od sklepu internetowego Fanclub24.pl dowód zakupu towaru – fakturę VAT. Dokonując zakupu w sklepie internetowym Fanclub24.pl Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu.

10. Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w sklepie internetowym Fanclub24.pl wyłącznie w celach informacyjnych.

11. Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych sklepu internetowego Fanclub24.pl  wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych ,  ich poprawienia lub usunięcia .

12 . Sklep internetowy Fanclub24.pl prowadzi wyłacznie sprzedaż hurtową .

 

  Gwarancja, wymiana i zwroty

1. W sklepie internetowym Fanclub24.pl  oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych. Wszystkie posiadają fabryczną gwarancję producenta . Gwarancja produktów udzielana jest na wszelkie wady ukryte, nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.

2. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia (odklejona taśma, otwarte pudełko, itp.) należy nie przyjmować przesyłki i w obecności dostarczyciela/kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

3. W przypadku chęci wymiany produktu  prosimy o kontakt mailowy.  Warunkiem jest odesłanie do nas towaru nieużywanego w oryginalnym opakowaniu i z metkami oraz załączenie dowodu zakupu oraz koniecznie formularza wymiany, którego wzór  prześlemy w odpowiedzi na zapytanie e - mail. Koszt odesłania pokrywa kupujący.  Paczkę prosimy odesłać na adres podany na formularzu wymiany. Nieprzekraczalny termin wymiany to 14 dni od momentu otrzymania produktu. Przypominamy, że karton lub oryginalne opakowanie foliowe stanowi integralną część produktu, a jego uszkodzenie może spowodować odmowę wymiany.

Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając w terminie 14 dni od daty objęcia w posiadanie Towaru będącego przedmiotem Transakcji stosowne, jednoznaczne oświadczenie (na przykład w formie pisma wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Dla zachowania powyższego terminu wystarczy, aby przedmiotowe oświadczenie zostało wysłane przez Klienta przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji może, ale nie musi być sporządzone przy wykorzystaniu formularza oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji 


4. Produkt nie może być zniszczony, ani nosić żadnych śladów użytkowania . Niezbędny jest również oryginał paragonu. Pieniądze mogą być zwrócone wyłącznie na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.  Oryginalne opakowanie produktu  stanowi integralną część produktu , a jego uszkodzenie może spowodować odmowę przyjęcia towaru. 

5.   Reklamacje  należy składać pisemnie (e - mailem, listownie). Zostaną one rozpatrzone najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i braku możliwości usunięcia wady, sklep internetowy Fanclub24.pl wymieni uszkodzony towar na pełnowartościowy lub zwróci zapłatę. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie do nas dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury oraz formularza reklamacji , którego wzór prześlemy w odpowiedzi na zapytanie e- mail.


6. W przypadku zaginięcia (zagubienia/zniszczenia przesyłki przez przewoźnika) towaru sklep internetowy   „Fanclub24.pl”   zwraca dokonaną przedpłatę. Zwrot wpłaconej kwoty poprzedza proces reklamacyjny w firmie transportowej i następuje po otrzymaniu pisemnej odpowiedzi potwierdzającej fakt zaginięcia przesyłki. Reklamację składana jest na wniosek (zgłoszenie faktu nieotrzymania paczki) zamawiającego. Czas rozpatrzenia reklamacji zależy od przewoźnika wykonującego usługę dostawy towaru.

W przypadku odstąpienia przez Klienta od Transakcji bezpośrednie koszty zwrotu Towaru obciążają Klienta . Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 14 dni od daty złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7.  Uprawnienia opisane w niniejszej części ( Gwaranacja , wymiana , zwroty )  nie dotyczą Klientów, którzy dokonali Transakcji w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.

 

8. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla miejsca wykonania   umowy.


Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku